بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» شخصیت شناسی از روی رنگ و فرم ناخن

شخصیت شناسی از روی رنگ و فرم ناخن

آیا فرم و رنگ ناخن های شما شخصیت شما را منعکس می کنند؟

 

شکل ناخن و رنگ لاک ناخن شما منعکس کننده شخصیت شما است و می تواند سرنخ هایی از شخصیت شما ارائه دهد. در این مقاله چیزهای زیادی درباره رنگ و شکل ناخن های خود یاد می گیرید که تا به حال آنها را نمیدانستید.

 

کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام مطلب مرتبط کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام

رنگ لاک ناخن

 

در مورد استفاده از لاک ناخن ، ممکن است بسیاری از خانم ها فکر کنند که فقط در حال تغییر رنگ ناخن های خود هستند. با این حال ، رنگ لاک ناخن که به کار می برید می تواند سرنخ های زیادی درباره شخصیت شما باشد. در اینجا چند واقعیت در مورد رنگهایی که ممکن است به آنها علاقه مند باشید آورده شده است:

 

رنگ آبی نشان دهنده اعتماد به نفس ، صداقت و اخلاق است. آبی در واقع برای همه رنگ جذابی نیست ، افراد با شخصیت قوی علاقه بیشتری به این رنگ دارند.

 

سیاه منعکس کننده یک شخصیت مرموز است. درست مانند آبی ، بسیاری از افراد رنگ سیاه را رنگ مورد علاقه خود نمی دانند. اما افراد باهوش و کنجکاو دوست دارند از این رنگ استفاده کنند. رنگ سیاه همچنین قدرتمند ، رسمی و ظریف به تصویر کشیده شده است.

 

قهوه ای اصولا به عنوان رنگ لاک ناخن ترجیح داده نمی شود. افرادی که این رنگ را به بقسه ترجیح می دهند ، دوستانه رفتار می کنند و تصمیم می گیرند قبل از اعتماد به مردم با آنها آشنا شوند.

 

تن های نقره نمادی از رمز و راز است و معمولاً افراد قوی و احساسی از این رنگ استفاده می کنند. زنانی که این رنگ را دوست دارند دوستان خود را گول نخواهند زد.

 

صورتی منعکس کننده یک شخصیت سرگرم کننده و بازیگوش است که هرگز به کودکی خود پشت نمی کند. این رنگ یک جنبه زنانه و دوست داشتنی نیز دارد.

 

افرادی که رنگ زرد را ترجیح می دهند دارای شخصیت سرگرم کننده و شادی هستند. زنانی که این رنگ را دوست دارند ، گرما و خوش بینی را در اطراف خود تابانده اند.

 

قرمز رنگ شور است. زنان با اعتماد به نفس و رمانتیک بیشتر این رنگ را ترجیح می دهند.

 

شکل ناخن

 

شکل ناخن های شما به همان اندازه رنگ مهم است. شکل ناخن می تواند چیزهای زیادی در مورد ویژگی های شخصیتی شما نشان دهد.

 

مستطیل و ناخن های تخت

 

ناخن های بلند ، زاویه ای و مستطیلی به عنوان نمادی از شادی و اعتماد به نفس دیده می شوند. زنانی که ناخن های اینگونه دارند می خواهند بدون ترس دنیا را بشناسند و از تجربیات جدید نمی ترسند. این خانم ها به دلیل دقت در کار خود سعی می کنند همه کارها را به بهترین شکل انجام دهند.

 

ناخن های کوتاه و مستطیلی نشانگر آدم های خاکی و سخت کوش هستند. چنین افرادی رهبر به دنیا می آیند و دوست دارند مسئولیتی را بپذیرند. آنها همیشه وظیفه خود را به خوبی انجام می دهند و هرگز سرگرمی را هنگام انجام آن فراموش نمی كند.

 

ناخن های پهن و صاف شخصیتی روشن و تحلیلی دارند. این افراد برای ارزیابی افراد یک موهبت طبیعی دارند. علاوه بر این ، این افراد بسیار سخت کوش و دارای شخصیت خلاق هستند. آنها غالباً منطق را بر زیبایی ترجیح می دهند و مشکلات دشواری را که باعث تفکرشان شود دوست دارند.

 

از طرف دیگر ، زنان با ناخن های کوتاه و بیضی شکل با یک شخصیت قوی و خلاق مرتبط هستند. چنین افرادی بندرت نمایشی خلق می کنند و ترجیح می دهند از زندگی خود دیدگاهی واقع بینانه داشته باشند. آنها به دلیل داشتن انرژی زیاد مشکلی در دوست یابی ندارند. طبیعت ماجراجویانه و نترس آنها همیشه آنها را برای ماجراهای جدید آماده می کند.

 

افرادی که ناخن های خود را می جویند و ناخن های کوتاهی دارند که خیلی با یکدیگر برابر نیستند. این نوع افراد همیشه ترجیح می دهند فوق العاده صادق باشند. جویدن ناخن اغلب با تنش همراه است. اگرچه چنین افرادی آرام به نظر می رسند ،اما طوفانی در دنیای درونی آنها وجود دارد.

 

ناخن های مثلثی اغلب انتخاب افراد شجاع و مصمم هستند. چنین افرادی عاشقانه زندگی می کنند و همیشه می دانند چه می خواهند. آنها دوست دارند همیشه با مشکلات کنار بیایند.

 

افرادی که دارای ناخن های بلند و بیضی شکل هستند به دلیل توانایی های خلاقانه بالا شناخته می شوند. آنها علاقه بی پایان به طبیعت دارند. این افراد اگر کاری را که انجام دهند با اشتیاق انجام می دهند و با اخلاص خود اعتماد اطرافیان را جلب می کنند.

 

ظاهر شما چیزهای زیادی در مورد شخصیت شما می گوید. در این مقاله ، شما آموخته اید که رنگ و فرم ناخن های شما بیانگر چه چیزی هستند.


ارم بلاگ


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 مشاهده